Tuesday, March 8, 2011

Sesi Memantau Latihan Menembak

Pemantauan bagi sukan manembak telah dilakukan pada 05 Mac 2011 yang lepas, pada jam 0900 pagi.

Hanya 4 orang atlet yang hadir pada sesi latihan tersebut. Yang selebihnya tidak dapat datang kerana terpaksa menghadiri kelas ganti di sekolah.

Latihan pada hari tersebut dibawah seliaan Jurulatih Penuh Masa MSNS, Encik Ahmad ak. Anai.



Latihan yang bermula pada jam 8.30 pagi itu telah selesai pada jam 12.00 tengahari.

Laporan oleh:
Cik Sue

4 comments:

  1. Hi, Boleh ke orang luar terlibat dengan aktiviti sukan? Saya ada belajar menembak di Perlis, terasa rindu nak menembak..tapi tidak apat cari lapang sasar/badan yang menyediakan perkhidmatan sebegini..

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum...saya peminat sukan menembak. Apa prosedur...memohon sukan ini?

    ReplyDelete
  3. Program Pelapis negeri menyediakan peluang kepada mana-mana individu yang berbakat berumur 13-21 tahun untuk menceburi sukan ini. sila berhubung dengan pegawai pembangunan sukan menembak Awang Fadilah bin Jaya, awangpetd.usptn@gmail.com untuk maklumat lanjut

    ReplyDelete
  4. Hi, saya berminat nak melibatkan diri dalam bidang menembak secara serius tetapi umur telah melebihi had untuk menyertai kumpulan pelapis. Saya berumur 26 tahun. Bolehkah saya mengguna peruntukan sendiri untuk berlatih dan menyertai kejohanan-kejohanan rasmi yang dianjurkan di Malaysia?

    ReplyDelete