Wednesday, May 11, 2011

Sekitar Hari Perjalanan Ke KPN 01/2011, Kelantan

Kontinjen USPTN Sarawak telah mula berkumpul di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuching sejak jam 07.30 pagi. Semua pegawai dan atlet telah sampai pada masa yang ditetapkan bagi mengelak kemungkinan terdapat kesulitan yang bakal berlaku.

Kumpulan pertama yang terdiri daripada 24 orang pegawai dan atlet yang menaiki penerbangan ke KL adalah pada jam 9.30 pagi, dengan penerbangan AK 5201 dan dijangka sampai di LCCT pada jam 11.00 pagi. Kumpulan kedua, seramai 6 orang pula pada jam 11.55 pagi dan sampai pada jam 1.40 petang. Manakala seramai 4 orang lagi dari Bandar Miri telah menaiki penerbangan pada jam 10.00 pagi dan dijangka tiba di LCCT pada jam 12.15 tengahari.

Setelah menikmati makan tengahari dan berehat di LCCT, kontinjen seterusnya meneruskan penerbangan ke Kota Bharu dengan penerbangan AK 5288, jam 3.50 petang. Kumpulan kedua pula menaiki penerbangan AK 5292, jam 6.15 petang. Kontinjen dari USPTN Sabah dan USPTN WP Labuan turut bersama di dalam penerbangan kumpulan pertama USPTN Sarawak. 








Ketibaan kontinjen Sarawak di lapangan terbang Kota Bharu telah disambut oleh PPN USPTN Kelantan, Saudara Afiz Akmal. 2 buah bas disediakan bagi membawa kami ke beberapa hotel kediaman yang telah ditempah.

Hotel kediaman bagi sukan-sukan USPTN Sarawak adalah:
(1) Angkat Berat    - Hotel Seri Seroja
(2) Gimnastik Artistik   - Kencana Lodge
(3) Gimrama    - KB Garden
(4) Memanah    - Kampus USM
(5) Tinju    - Sabrina Court

Sekian untuk laporan sekitar hari perjalanan ke KB. Laporan seterusnya akan menyusul pada esok hari. Selamat malam...

Laporan: Cik Sue (^_^)

No comments:

Post a Comment